اسلام کو تباہ کرنے کے لئے امریکی مہم

 صفحات کی تعداد 711
اشاعت کا سال 2016
اشاعت گھر المكتبة الاسلامية للنشر و التوزييع


کچھ دہائیوں پہلے اسلامی مبدا اور مغربی سرمایہدارانہ جمہوری  ماڈل کے درمیان تصادم واضح طور پر لوگوں کے سامنے موجود نہیں تھا جو کہ اب یہ دن کی روشنی کی طرح لوگوں پر عیان ہو چکی ہے اور اسکے لئے کسی دلیل کی ضرورت نہیں۔ سویت یونین کے سقوط کے بعد خصوصاً مغرب نے اسلام اور اسکے مبدا کو آگے بڑھنے سے روکنے کے لئے کوی کثر روا نہیں رکھا اور اسے کچلنے کی مہم پوری دنیا میں چلا رکھی ہے۔اس مہم کے دوران اسلام کو دبانے کیلئے بطور اسلوب ، جمہوریت، اظہار رائے کی آزادی اورفری  مارکیٹ کی پالیسی کو فروغ اس حد تک دینے کی کوشش کی گئی اور اسے مثالی بنایا گیا کہ اگر کوئی شخص ان اصولوں کے خلاف منھ کھولنے کی کوشش کرے تو اسکا مذاق اڑایا جائے اور اسے ترقی اور جدیدیت کا مخالف تصویر کیا جائے۔


مغرب کے اسی دباؤ نے لوگوں کی اور علما حضرات کی ایک کثیر تعداد تیار کی جو اسلام کی ایسی تاویلات کے ساتھ سامنے آئےجو مغربی نظریات کے مطابق ہو اور اسلام سے نہ ہو۔


اس کتاب میں مغرب کی جانب سے مسلمانوں کے سامنے پیش کئے جانے والے ان نام نہاد مثالی نظریات کو بھی پیش کیا گیا ہے۔ تاکہ مسلمانوں کو اسلام کی نشاۃ ثانیہ سے دور کیئے جانے کی مغربی سازش سے بچا جا سکے۔

Availability: In stock

$5.00

Multiple Quality Inspection points to Ensure Quality Assurance

Get Free Shipping on purchases above 75 USD.

Get Upto 50% Discount on bulk Purchases - mail us for more info

Reviews
Write Your Own Review
You're reviewing: اسلام کو تباہ کرنے کے لئے امریکی مہم
Tags
Tags

Use spaces to separate tags. Use single quotes (') for phrases.

You may also be interested in the following product(s)